فیلم | زیارت اربعین؛ فرصتی برای اعلام همگانی عدالت‌خواهی
کد خبر: 3927465
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۶

فیلم | زیارت اربعین؛ فرصتی برای اعلام همگانی عدالت‌خواهی

امام حسین(ع) و حرکت ایشان پیام انسانی روشنی را با خود به همراه دارد و این پیام برای همه ادیان و مذاهب قابل تقدیس است. اربعین این فرصت را فراهم می‌کند تا همه در این جریان با هم مشترک شده، فریاد عدالت‌خواهی سر داده و مبانی ظلم را به چالش بکشند.

اربعین

به گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین صابر اکبری‌ جدی، نماینده مقام معظم رهبری در روسیه و رئیس مرکز اسلامی مسکو گفت: حرکت اربعین فرصت بی‌بدیلی را در اختیار بشریت گذاشته تا در محیطی غیررسمی باهم در یک جهت حرکت کنند، بنشیند و تبادل فکر داشته باشند. 

از همین روی هر ساله شاهد حضور بیشتر مؤمنان اعم از مذاهب و پیروان ادیان مختلف مسیحی و یهودی در این عزاداری بزرگ جهانی بودیم که این فرصت به گفت‌وگوی نزدیک‌تر و تقریب ادیان و مذاهب کمک شایانی کرد.

امام حسین(ع) و حرکت ایشان پیام انسانی روشنی را با خود همراه دارد و این پیام برای همه قابل فهم و مورد قداست و تقدیس همه ادیان و مذاهب است. پیاده‌روی اربعین[در سال‌های گذشته] این فرصت را فراهم کرد تا همه در این جریان با هم مشترک شده و بر مبنای ظلم‌ستیزی و عدالت‌خواهی با هم سخن بگویند و حرکت کنند و دست در دست هم دهند تا عدالت را در دنیا بیشتر حاکم کرده و مبانی ظلم را به چالش بکشند.

انتهای پیام
captcha